​Хай буде світло, або історії бездіяння Криворізького РЕСу

Суспільство 24 лютого 2015 р. 12:51

У реаліях сьогоднішньої ситуації в країні панує абсолютна анархія у різних сферах діяльності. А жадоба до грошей, прагнення нажитися на бідних людях з мізерними доходами охопила не лише політиків, але й державні підприємства. Не треба далеко ходити, візьмемо за приклад Криворізький РЕС, а особливо його діяння на території Новопільської сільської ради.

Після планових перевірок робітниками РЕСу деяких установ на лічильниках електроенергії раптово зникають пломби… А наступного дня ці ж працівники приїжджають на ті ж самі установи уже з позаплановою перевіркою лічильників. Відповідно, пломба відсутня і вони виписують чималий штраф. Чи не помічаєте Ви певного збігу подій? Певно, що помічаєте…

Протягом доволі довгого часу у житлових будинках по вулиці Садова кожного дня, а то й по декілька разів на день безпричинно вимикалося світло. Як стало відомо, причиною цього став несправний трансформатор, котрий роками (!!!) достойно не ремонтувався. Звичайно ж, люди дзвонили на «гарячу лінію» Обленерго зі скаргами. Трансформатор кілька днів назад відремонтували, але тим особам, котрі скаржилися, Криворізький РЕС влаштував жорсткі перевірки з прискіпуванням до найменших деталей.

Згадаємо також, як влітку минулого року по тій самій вулиці Садова багато людей постраждало від невігластва електриків Криворізького РЕСу. Тоді горе-електрики під час зміни стовбів допустили помилку при підключенні лінії електропередач і, не перевіривши її, увімкнули живлення та поїхали геть. А у мешканців будинків №2 та №2А після такого «професіоналізму» працівників РЕСу вийшли з ладу електроприлади (телевізори, комп'ютери тощо), котрі коштують чималих грошей. Обіцяного відшкодування від Криворізького РЕСу люди чекають до цього дня.

Про прагнення легкої наживи начальників цього підприємства свідчить і те, як вони незаконно підвищили оплату (у 2,5 рази!!!) за оренду стовпів по Новопільській сільській раді. Хоча якщо логічно помислити, то ці стовпи ставилися ще при радгоспі, а зараз фактично належать сільській раді, і саме РЕС повинен платити за їх оренду. Ну а якщо ж все-таки ці стовпи належать Криворізькому РЕСу, то чому тоді ця організація не слідкує за станом стовпів, за тим, що багато з них знаходяться у аварійному стані? Чи вони звикли тільки дерти «три шкури» з людей, а робота почекає?

Давайте згадаємо ситуацію, коли по вулиці Садова під час обрізки дерев місцевими жителями (хоча така робота має виконуватися саме працівниками Криворізького РЕСу, а не його абонентами) суха гілка обірвала лінію електропередач. Сама лінія повинна була негайно відключитися від напруги, але цього не сталося. Викликані на місце події працівники РЕСу тільки знизували плечима, бо навіть не знали, що робити в такій ситуації(!!!), а потім без жодного слова поїхали у невідомому напрямку, залишивши на цілу добу людей без світла. Доречна поведінка у такій ситуації, чи не так?

Як бачимо, до даної установи більше питань, аніж відповідей. А ми, звичайні люди, маємо терпіти безсоромне свавілля та хабарництво, надзвичайний непрофесіоналізм та байдужість до своїх абонентів у особі пана начальника Криворізького РЕСу та його підлеглих.



Коментарі 2

switchua
switchua
На мій погляд так по хамське і не професійно веде себе компанія тому, що конкуренцію і її сфері повністю виключено. Навіть зміна власника протягом всіх років цієї компанії ні як не впливає на якість роботи працівників компанії.
switchua
switchua
Є така пропозиція. давайте в коментарях аргументовано пропишемо всі випадки, які стосуються роботи електриків Криворізького РЕСу з фактами, часовими позначками та агрументами, а потім напишемо велику розгорнуту статтю в інтернеті. Якщо не можемо ділом протистояти, то хоча б публічним словом спробуємо щось змінити.
Будь ласка, авторизуйтесь або зареєструйтесь для коментування!